Sunday, November 9, 2014

Pozvánka na Restaurant day 15.11.2014



Slavnostně ohlašuji, že jsem z cest zpátky! A je jedno, že už jsou to dva měsíce. :D Jsem zpátky a konečně jsem zase začala péct. Jen jsem trochu líná sem přispívat. Ale slibuji, že se polepším. 

Ráda bych Vás pozvala na další Restaurant Day, který se koná příští sobotu 15.listopadu. O tom, co je to Restaurant day jsem psala tady. Kde budou jaké jednodenní pop-up restaurace, a to nejen v České Republice, zjistíte z mapy na oficiálních webových stránkách Restaurant Day

Já své dortíčky nabídnu na adrese Slezská 78 na Praze 3 v útulné kavárničce Amper Cafe a začátek bude v 11h. Minule jsem byla vyprodaná asi za tři, čtyři hodiny, tak návštěvu nenechávejte až na pozdní odpoledne :) Nebudu tam sama, těšit se můžete i na Makronkovou Královnu z Psychologie chuti, která nabídne neuvěřitelných 15 druhů makronek. Další nadšenci pak nabídnou např. slané quiche, buřtguláš a další slané dobroty. Bude tedy z čeho vybírat, tak určitě přijďte! 

U mě budete moci ochutnat: 
Nechte se nalákat fotkami z únorového RD, kterého jsem se také účastnila: 






No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...